недеља, 18. децембар 2016.

Winter tag!

Zdravo svima!


Dobrodosli u moj novi post!Zima  pocinje polako,pa sam zeleo da napravim post,pre nego sto zima pocne.Odlucio sam se za jedan tag!Inace,ako niste znali ja sam osoba koja obozava da radi postove na ovakvu temu.Hajde da krenemo!

1.Padali sneg u tvome mestu?

-Ne pada trenutno,juce je malo padao,tek toliko da mozes samo da ga vidis,tako da ne :(

2.Da li si ikada napravio sneska?

Naravno,ja sam osoba koja obozava da pravi sneska,tako da jesam.

3.Najdraza pesma tokom zime?

To bi definiticno bila Ariana Grande Tell me.Ova pesma mene poseca na zimu,tako da je tokom zime i praznika obozavam!



4.Najdrazi Bozicni film?

Najdrazi film tokom Bozica  je Elf.Uglavnom u filmu se radi o deda mrazovom pomocniku itd..Ne zelim da vam otkrivam ostalo jer vam nece biti zanimljivo da gledate ovaj film.Film pogledajte ovde!

5.Da li si se ikada klizao?

Ne,ali bih zeleo da probam.Ne kako bi zeleo da se bavim tim sportom,ali u mome gradu nema klizaliste.

To je to!

Meni je ovaj post bio zanimljiv.Pisite vase misljenje u komentarima!Vidimo se!




4 коментара: