недеља, 11. децембар 2016.

10 cinjenica o meni!

Zdravo sima!

Dobrodosli u moj novi post!Zeleo sam da malo vise saznate o meni tako da sam napravio ovaj post. Nadam se da cete me kroz ovaj post bolje upoznati!Krenimo!

1.Omiljena boja mi je siva.

Dakle,vidite koja mi je omiljena boja.Te boje mi je i zid u sobi i prelepo je!

2.Uvek pijem iz solja.

Nikad nemam naviku da uzmem staklenu casu i da pijem vodu iz nje.Tako da vidite.  xD

Резултат слика за solja i keksici

3.Mogu da jedem pizzu za uvek.

Da,ja mogu da jedem pizzu a da mi se nikad ne zgadi.Bukvalno sam opsednut njome!

Резултат слика за pizza

3.Obozavam da kitim jelku.

Kada dodje nova godina,prvo sto uradim je - okitim jelku.

Сродна слика

4.Omiljeni keks mi je Wellnes.

Mogu ovaj keks da jedem po ceo dan. Nikada necu prestati da volim Wellnes! xD

Резултат слика за wellnes keks sa knjigom

5.Ne volim skolu!

Msm,ko jos na ovoj planeti voli skolu!Ja ne -_-

6.Volim da slusam muziku!

Ja sam osoba koja je opsednuta muzikom!Ali stvarno.

Резултат слика за muzika

7.Volim instagram.

Cim izjutra otvorim oci ulazim na instagram. To je aplikacija koja mi je promenila zivot fotografijama.
Резултат слика за instagram

8.Imam velike šiške.

Meni su šiške do nosa, tako da svaki dan koristim gel za kosu i ako znam da je to stetno u koliko se koristi svaki dan.

Резултат слика за gel za kosu

9.Volim da citam.

Obozavam da citam,to mi je nekako navika.

Резултат слика за knjige

10.Obozavam mirisljave svece.

Dakle,sto se tice mirisljavih sveca,ja sam njima opsednut.Meni je omiljen miris tokom zime jabuka i cimet.Obozavam da mi soba mirise na njih.

To je to!

Nadam se da ste uzivali u danasnjem postu! Ocekujte room tour uskoro! Vidimo se!







3 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro je ali kratko, preterano sazeto. Skrt si na recima. Evo ako zelis pogledaj moj post na istu temu ;)Pozdrav
    https://maycheeblog.wordpress.com/2016/10/16/10-cinjenica-o-meni-31-day-blog-challenge-day-2/

    ОдговориИзбриши