понедељак, 12. децембар 2016.

Tmi tag!

Zdravo svima!

Dobrodosli u moj novi post!Da li ste procitali moj predhodni post?Ukoliko niste kliknite ovde!
Jedva sam cekao da sednem za kompijuter i da pocnem ovaj post!Upitanju je TMI TAG!Prekopiracu pitanja od nekoga,da li se ljutite?Uglavnom bilo bi lepo da krenemo.

Резултат слика за tmi tag

1.Sta imas na sebi?

Trenutno nosim duksericu sa plavo belim prugama i sivu trenerku.

2.Da li si ikad bio zaljubljen?

Mislim da jesam.

3.Uzasni raskid?

Nikad nisam imao devojku,a inace ne.

4.Koliko si visok?

Nisam siguran da li je 164cm ili 174cm.

5.Koliko imas kg?

Imam 36 kg.

6.Imas li tetovaze?

Ne,niti cu ih ikada imati.Znam da je cool ali dok se radi onom iglom bas boli.Tetovaza,nikada!

7.Omiljena serija?

To bi definitivno bila Vampirski Dnevnici.Trenutno se snima 8 sezona,i kad zavrsim post idem da gledam novu epizodu ako je izasla.Ps:Zaboravio sam PLL-slatke male lazljivice su mi takodje jedne od omiljenih serija!

8.Omiljena boja?

Meni je prvo bila plava pa narandzasta,a sad siva.Ranije nisam toliko voleo mracne boje,ali sada ih obozavam!

9.Strahovi?

Moj jedini strah je da nepostoji Wellnes!Bez toga za mene nema zivota,priznajem!

10.Poslednja osoba sa kojom si razgovarao?

To je moja sestra.Ona takodje pise blog,tako da kliknite ovde,takodje se i uclanite u njen blog!

To je to!Nadam se da ste i danas uzivali u mom postu.Koja je vasa omiljena serija?Pisite u komentarima,a i ako ste prvi put na mome blogu i svidja vam se obavezno se uclanite!

Bay!


Нема коментара:

Постави коментар